Oferta cenowea na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń biurowych na rok 2017

Uwaga !!!
Aktualizacja Załącznika nr 1
W związku z tym, iż zamienniki bębnów nie podlegają testom wydajnościowym z pozycji nr 8,10 i 60 załącznika nr 1 usunięto zapis “zamiennik spełniający normę ISO/IEC 19752”.
Dodana został również tabela “Wartość Brutto”

I. Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych  
dla urządzeń biurowych w roku 2017 , w cenach podanych z góry na cały rok.

Szczegółowe określenie rodzaju materiałów eksploatacyjnych, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia, oraz szacunkowe ilości opisane są w załączniku nr 1.

II. Miejsce, termin i sposób składania ofert :

Ofertę można złożyć e-mailem , listownie lub osobiście  w siedzibie zamawiającego: w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 (parter) w terminie do 29 grudnia 2016 r. do godz. 12:00.

III. Termin wykonania zamówienia:  

01.01.2017 r – 31.12.2017 r.

IV. Termin podpisania umowy

Umowa na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń biurowych na rok 2017 ( załącznik nr 2) zostanie podpisana niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy.

V. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcą oraz sposób               porozumienia się zamawiającego z Wykonawcą

Do kontaktów z Wykonawcą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia uprawniony jest :
Damian Kamrowski tel./fax : 58 692 94 54
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zalacznik_nr_1_zestawienie
zalacznik_nr_2_wzor_umowy

Drukuj

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej ....

Akceptuję cookies z tej witryny